Frequently asked questions

You often ask us about important things, which we highly appreciate and thank you for your inquiries. The most common ones are listed here along with our answers. If you don’t find any information you need, feel free to contact us by filling in the form below.

Can I file a complaint of the purchased goods in a different store than I bought it?

Complaints can be made at any McPen store. You can find a list of stores here.

Mohu zakoupené zboží reklamovat i v jiné prodejně, než ve které jsem jej zakoupil/a?

Reklamaci lze provést v jakékoliv prodejně McPen. Seznam prodejen naleznete zde.

How can I proceed with a complaint about goods purchased in the store?

You can bring the goods intended for complaint to any McPen store you choose. You can find the complaint procedure (in CZ) of the stores here.

Jak mohu postupovat při reklamaci zboží zakoupeného v prodejně?

Zboží určené pro reklamaci zaneste do Vámi vybrané prodejny McPen. Reklamační řád prodejen naleznete zde.

Is it possible to pick up the ordered goods from your e-shop in a McPen store? How long does the delivery to the store take?

We would be happy to send you your order from the e-shop to a McPen store of your choice. You can find a list of our stores here. The orders are shipped to the stores within 7 days of crediting the payment to our bank account.

Lze zboží z Vašeho e-shopu vyzvednout i v některé prodejně? Jak dlouho doručení do prodejny trvá?

Objednávku z e-shopu Vám rádi zdarma zašleme do Vámi vybrané prodejny. Seznam prodejen naleznete zde. Zboží je do prodejen odesíláno do 7 kalendářních dnů od připsání platby na náš účet.

What are the opening hours of the stores?

You can find the opening hours of individual stores here.

Jaké jsou otevírací doby prodejen?

Otevírací doby jednotlivých prodejen můžete vyhledat zde.

I need to find out if the product is available in the selected store. How do I have to proceed?

We would be happy to find out the availability of the product on the telephone number +420 607 600 900 or by e-mail info@mcpen.cz.

Potřebuji zjistit, zda je zboží skladem ve vybrané prodejně. Jak mám postupovat?

Rádi Vám dostupnost produktu ve vybrané prodejně zjistíme na telefonním čísle +420 607 600 900 nebo e-mailu info@mcpen.cz.

 

Find a store

Find the nearest store in the surroundings

Find the nearest store

Go to e-shop

New e-shop where you can buy
from the comfort of your home

Go shopping

Do you need any help?

Do you need to ask anything? Contact our customer service. Just send us a form. We're here for you.

    Otevřeli jsme pro Vás novou prodejnu Fénix Praha

    Síť papírnictví McPen se opět rozšířila! V pátek 4.5. jsme otevřeli novou prodejnu v NC Fénix v Praze. Věříme, že se vám bude líbit!

    Zavřít